Doklady a informace k Pojištění
V základní ceně zájezdu (objednávky) není zahrnuto pojištění cestovní - tzv. zdravotní, léčebné výlohy, asistenční služby, storno objednaných služeb, odpovědnost, úraz, technická pomoc, zavazadla, doklady, zpětná přeprava a další.
Rozsah možných pojištění, které nám nabízí Union pojišťovna jsou velmi rozsáhlé a jejich výše pojistného krytí, včetně asistenčních služeb je na vysoké úrovni. Zpracovali jsme pro Vás zjednodušený přehled nejpotřebnějšího pojištění. Nepodceňte v dnešní době možnosti a rozsah pojištění i vzhledem ke Covidu i karanténám. Pečlivě zvažte, jaké krytí pojistných událostí máte z osobních pojistek a platebních karet.
My Vám nabízíme ve spolupráci s Union pojišťovnou několik variant, jak si správně lyžařský zájezd pojistit. Rozsah typů pojištění A i B (A/30, A/30 Pandemic, B, A60…) je rozsáhlejší, než uvádíme v tomto stručném přehledu. Kompletní podrobný soupis je uveden v jednotlivých dokumentech o pojištění, včetně další možnosti rozšíření základní varianty i o pojištění asistenčních služeb pro nepojízdné vozidlo, dovolenkové domácnosti i domácího mazlíčka.
Zjednodušený stručný přehled pojištění UNION pojišťovny v Kč | |||||||
Balíky pojištění | A30 PANDEMIC COVID-19 | A30 základní | B* | ||||
Pojistné na den dosp. os. / senior / dítě do 15 let SPORT | 140 / 240 / 100 | 100 / 170 / 70 | 90 / 180 | ||||
Pojistné na 8 dní dosp. os. / senior / dítě do 15 let SPORT | 1120 / 1920 / 800 | 800 / 1360 / 560 | 720 / 1440 | ||||
Pojistné na 10 dní dosp. os. / senior / dítě do 15 let SPORT | 1400 / 2400 / 1000 | 1000 / 1700 / 700 | 900 / 1800 | ||||
Pojistné na den dosp. os. / senior / dítě do 15 let TURISTA | 70 / 120 / 50 | 50 / 85 / 35 | 40 / 80 | ||||
Pojistné na 8 dní dosp. os. / senior / dítě do 15 let TURISTA | 560 / 960 / 400 | 400 / 680 / 280 | 320 / 640 | ||||
Pojistné na 10 dní dosp. os. / senior / dítě do 15 let TURISTA | 700 / 1200 / 500 | 500 / 850 / 350 | 400 / 800 | ||||
pojištění léčebných výloh v zahraničí | 8 000 000 | 8 000 000 | 4 000 000 | ||||
pojištění léčebných výloh v zahraničí včetně pandemie/epidemie a klasifikace Covid |
1 000 000 | ||||||
karanténa v zahraníčí | 1 000 / noc / max. 14 nocí | ||||||
pojištění zavazadel | ano | ano | ano | ||||
pojištění odpovědnosti | ano | ano | ano | ||||
úrazové pojištění | ano | ano | ano | ||||
pojištění zrušení objednaných služeb |
max. 30 000 / os. max. 90 000 / sml. |
max. 30 000 / os. max. 90 000 / sml. |
max. 12 000 / os. max. 36 000 / sml. |
||||
pojištění zrušení objednaných služeb karanténa v ČR či nemožnost vycestování pandemie/epidemie/covid |
max. 30 000 / os. max. 90 000 / sml. |
||||||
pojištění nevydařené dovolené | ano | ano | - | ||||
pojištění zvýšených nákladů na zpětnou přepravu | ano | ano | - | ||||
pojištění doprovodu | ano | ano | - | ||||
pojištění předčasého návratu a nečerpaných služeb | ano | ano | - | ||||
pojištění cestovních nákladů v případě nepojízdného vozidla | ano | ano | - | ||||
pojištění zpoždění hromadného dopravního prostředku | ano | ano | - | ||||
pojištění opožděného nástupu na zájezd | ano | ano | - | ||||
pojištění nákladů na technickou pomoc při záchranné akci | ano | ano | ano |
S kategorie SPORT zahrnuje lyžování bez rozdílu
T kategorie TURISTA = NELYŽAŘ nezahrnuje události spojené s lyžováním
dítě = osoba do 15 let
senior = osoba nad 70 let
* u varianty pojištění "B" není kategorie "dítě"
Kompletní podmínky jednotlivých typů pojištění, jsou vypsané v jednotlivých dokumentech Union pojišťovny.
http://www.talpa.cz/sluzby-slevy/pojisteni/pojisteni/
Pojištění je samostatná služba nabízená CK. CK pojištění pouze zprostředkovává. Smluvní vztah vzniká mezi zákazníkem a zvolenou pojišťovnou. Zákazníkovi se doporučuje uzavřít cestovní zdravotní pojištění a pojištění storna, přičemž může využít produktu, který zprostředkovává CK.
V ceně zájezdu není zpravidla pojištění zahrnuto.
Nesjednání takového pojištění znamená, že v případě pojistné události přebírá zákazník plnou zodpovědnost za důsledky takto vzniklých škod. Nepodceňujte výběr pojištění, nikdy nevíte, co zákeřného na Vás ze zdravotního hlediska čeká, nespoléhejte jen na pojištění platební karty.
Případné vzniklé pojistné události a další nároky z pojistných smluv, řeší zákazník přímo s pojišťovnou. CK nepřísluší posuzovat existenci či výši uplatňovaných nároků plynoucích z tohoto vztahu. Podrobnosti o pojištění jsou uvedeny v pojistných podmínkách pojišťovny, doba trvání pojištění by měla odpovídat době trvání zájezdu včetně cesty. V případě, že zákazník sjednal cestovní pojištění, bere na vědomí, že úhradou ceny zájezdu ve smlouvě je uhrazeno též pojistné (ev. i na zrušení cesty stornopoplatků, pokud zákazníkem sjednaná varianta toto pojištění obsahuje). Pojistné za storno pojištění zpravidla nelze zákazníkovi vrátit ani při odstoupení od smlouvy. Zákazník uzavřením smlouvy rovněž potvrzuje, že je oprávněn sjednat pojištění i pro další osoby (pojištěné) a že mu byly předány informace o cestovním pojištěni a pojistné podmínky.
CK Talpa zprostředkovává pojištění UNION, podrobný rozpis limitů a cen je v samostatné příloze, na www.talpa.cz. Jedná se o pojištění na cesty a pobyt, které může obsahovat mimo jiné pojištění STORNA a pojištění na lyžování včetně snowboardingu i možnosti jízd ve volných terénech a pojištění PANDEMIC.
Při vyřizování pojistných událostí od Vás pojišťovny budou vyžadovat doklady k nastalým situacím. Je proto nutné si opatřit doklady k těmto jednáním přímo na místě, kde se Vám pojistná událost stala. Např. protokoly od policie či majitele objektu, zdravotní dokumentaci. Vždy postupujte dle rad Vaší pojišťovny a její asistenční služby či jejího dispečinku. Pojistnou událost hlaste již z místa pobytu dle pokynů pojišťovny.
Lyžárnu používáte na vlastní nebezpečí. Pokud dojde ke krádeži a vy jste na tento případ pojištěni, vyžadují pojišťovny protokol od policie, ve kterém musí být jasně uvedeno, že bylo použito násilí nebo byla překonaná překážka. Pojištění se vztahuje pouze na věci ve Vašem osobním vlastnictví, ne na věci z půjčoven.
Upozorňujeme všechny naše zákazníky na skutečnost, že rezidence ve Francii nejsou pojištěny proti krádežím. Odpovědnost ubytovatele za odložené a vnesené věci se řídí právním řádem státu, kde ubytování probíhá (místem ubytovacího zařízení). Právní řád není totožný se spotřebitelsky příjemnou českou právní úpravou.
Residence v Itálii i v Rakousku jsou zpravidla rodinné podniky, kde je pojištění objektu obvyklé v rámci rodinného pojištění. Nelze na toto ale spoléhat.
Zákazník je tímto obeznámen s tím, že v destinaci mohou být zavedena protiepidemická opatření, jež mohou mít vliv na rozsah a kvalitu poskytovaných služeb (např. mohou nastat situace, kdy lyžařské středisko bude nuceno omezit kapacitu na sjezdovkách, uzavřít např. veřejné sportovní a kulturní komplexy, bazény sportoviště, společenská zařízení….). Zákazník se zavazuje dodržovat veškerá hygienická opatření požadovaná dodavatelem služeb. Epidemiologická situace se může dynamicky měnit, nelze vyloučit např. zavedení povinných testů apod. Zákazník s tímto výslovně souhlasí.
duben - srpen:
osobní návštěvy pouze na základě předchozí dohody.
září - březen:
po - st: 10:00 - 17:00
čt: 10:00 - 18:00
mimo otevírací dobu dle dohody